DANSKE ARK hjælper nye medlemmer godt fra start

Opdateret 15.03.17 |
Af:
Mia Winther-Queen

Danske Arkitektvirksomheder rykker ud til nye medlemmer med gode råd og vejledning, så medlemmerne kommer godt fra start. 

Har I en forretningsstrategi? Ved I, hvordan I får jeres kunder? Hvad skal I være opmærksomme på, før I skriver under på en kontrakt?

Spørgsmålene kan være mange, når man er en nystartet virksomhed eller lige er blevet medlem af Danske Arkitektvirksomheder. Derfor tilbyder Danske Arkitektvirksomheder en startpakke til nye medlemmer. 

Forretningsudviklings- og projektchef Lars Emil Kragh og chefkonsulent og advokat Sait Ciftci rykker ud til medlemmer i hele landet for at sikre, at nye medlemmer kommer godt fra start. Møderne afdækker, hvad det er Danske Arkitektvirksomheder kan tilbyde, så medlemmerne ved hvor og hvad de kan søge hjælp til og samtidig afdække, hvilke behov den enkelte virksomheder har. 

Formålet er at sikre, at vores medlemmer får hjælp til for eksempel forsikringer, forretningsstrategi eller til at gennemgå paradigmer for kontrakter, så fejl bliver undgået fra begyndelsen.

Derfor er det også vigtigt, at nye medlemmer, forud for mødet, tænker over: 

  • Hvad er jeres forventninger til Danske Arkitektvirksomheder
  • Hvordan er jeres forretning bygget op? Fx hvordan får I jeres kunder?
  • Hvorfor har I startet en virksomhed?
  • Hvorfor har I valgt at blive medlemmer af Danske Arkitektvirksomheder?

Møderne har en varighed på to timer, og så vil der efterfølgende være mulighed for opfølgende møder, hvis der fx er behov for hjælp til at udvikle en forretningsstrategi, eller hvis en kontrakt med en bygherre skal kigges igennem.

Kontakt Sait Ciftci eller Lars Emil Kragh, hvis I ønsker et møde om, hvordan I kommer bedst i gang.